Gå til hovedindholdet
MENU
Aula_close Layer 1

Vores bestyrelse

Børnehuset Goethesgade er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Sønderborg Kommune. 

Som selvejende institution lægger vi stor vægt på at skabe muligheder for at forældrene kan møde hinanden på tværs og vi forventer at forældre bakker op omkring institutionen og deltager i børnehusets arrangementer. Bestyrelsen afholder i samarbejde med husets personale arrangementer for alle børn, søskende, forældre og bedsteforældre – bl.a. blomsterfest om sommeren, julefest og fastelavnsfest med valgt til forældrebestyrelsen. Derudover er der 2 arbejdsdage årligt.

Bestyrelsen består af 8 medlemmer, hvoraf 2 er suppleanter, som er valgt blandt forældre i intuitionen. Medlemmer vælges for 2 år ad gangen og suppleanter for 1 år. Derudover er der 2 personalerepræsentanter, hvoraf den ene er suppleant. 

Bestyrelsen mødes op til 6 gange om året, hvor den daglig pædagogisk leder også deltager. Alle forældre i institutionen har mulighed for at bringe emner op på et bestyrelsesmøde. 

Bestyrelsen samarbejder tæt med husets daglig pædagogisk leder, personale, forældre, Sønderborg Kommune og LDD med det for øje at opnå den bedst mulige dagligdag for børnehuset og vores børn. 

Har du spørgsmål eller ting du ønsker bragt op på et bestyrelsesmøde kan du altid kontakte daglig pædagogisk leder Teresa Kähler eller formand Pernille Jacobsen.  

Alle forældre i Børnehuset Goethesgade inviteres til at melde sig ind i forældregruppen på Facebook

Bestyrelsens medlemmer Børnehuset Goethesgade 2024/2025

vores bestyrelse_poster

 

Suppleanter:  Malene Petersen (mor til Clara) 

Personalerepræsentant: Signe Cecilie Reinecker/ E-mail: sire@sonderborg.dk 

Personalesuppleant: Hanne Skriver Dohrmann/ E-mail: Hdoh@sonderborg.dk 

Daglig pædagogisk leder: Teresa Kähler / E-mail: tekl@sonderborg.dk/ tlf. +45 27 90 82 82

Kontakt formand: Sandra Skovboe Virkus / E-mail: svirkus@live.dk  / tlf. +45 26 28 73 47